Horequip SRL speră că sunteți mulțumit(ă) de produsele achiziționate. În situația de excepție în care doriți să returnați un produs, aceasta se poate face în următoarele condiții:
Produse livrate greșit
Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat, vă rugăm să semnalați acest lucru în termen maxim de 24 de ore de la recepția produsului greșit, pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect. Vă rugăm să ne contactați la telefon: 0788 047 603, sau la adresa de e-mail: office@horequip.ro.
Toate costurile de retur și transport al produsului corect vor fi suportate de către Horequip SRL.
Produse nefuncționale în primele 24 de ore de la recepție, sau colete ce prezintă deteriorări
Dacă produsul primit este nefuncțional în primele 24 de ore de la livrare, puteți reclama acest lucru, și solicita returnarea produsului numai în acest termen, în vederea înlocuirii cu un produs nou.
Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile majore la livrare, trebuie să refuzați recepția lor, urmând ca produsul sa fie returnat către Horequip SRL, evitând situația în care produsul are daune, pentru că aceste daune survenite pe timpul transportului nu sunt acoperite de garanție.
Produsele comandate nu au caracteristicile tehnice specificate
Dacă produsul sau produsele comandate se dovedesc a nu avea caracteristicile tehnice specificate pe site, puteți solicita, în termen de 24 de ore de la recepția mărfii, returnarea acestora pentru înlocuirea cu un produs de valoare similară sau specificații adecvate. Dacă Dvs. împreună cu Horequip SRL agreați înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veți plăti doar diferența, respectiv, dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Horequip SRL.
Vă recomandăm păstrarea ambalajului original pentru protejarea integrității produselor pe durata transportului. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (nu se acceptă colete care prezintă: zgârieturi, deteriorări, accesorii lipsă, șocuri electrice sau urme de utilizare excesivă). Produsele returnate care au urme de folosire sau daune, vor fi evaluate ca produs uzat, iar clientului i se va returna doar valoarea rezultată în urma evaluării. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Expedierea se face prin intermediul firmei de curierat Sameday, cu deschidere la livrare.
Produsele din categoria “Lichidări de stoc” nu se pot returna, având ca motivație unul sau mai multe aspecte menționate în descrierea produsului respectiv. În cazul neacceptării sau refuzului returului din motivele mai sus menționate, produsele vor fi trimise înapoi clientului.
Orice altă situație pentru care se dorește returnarea produselor trebuie agreată întâi cu Horequip SRL, care este îndreptățit la o taxa de 25% din valoarea comenzii și integral costul transportului aferent livrării și returului, sume ce le va reține din sumele încasate.